Redd’s

Redesign marki Redd’s

Dlaczego Redds - kultowa marka wśród smakowych piw - musiała całkowicie przedefiniować swój wizerunek? Chociaż od dwóch dekad jest liderem w swojej kategorii w Polsce, Redd stracił niekwestionowaną pozycję lidera z powodu zalania rynku smakowymi piwami rzemieślniczymi i nowymi gatunkami cydrów, które podążają za nimi. Rzeczy po prostu musiały się zmienić i tak też się stało.

Minimalizm, przejrzystość i mocne kody kolorystyczne. Do tego charakterystyczna kreska ilustracji, abstrakcyjność zamiast dosłowności oraz zdecydowanie mniej motywów dekoracyjnych. To krótka charakterystyka nowej odsłony kultowego piwa Redd’s. Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo.

Co najbardziej zmieniło Redd’sa? Ograniczenie ilości piwnych kodów, nie tracąc przy tym piwnego charakteru. Przy redesignie opakowania zrezygnowano z typowo „męskich” symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki. W zamian proponując intrygujący świat piwa, które kusi smakiem.

Owocowy smak i nietuzinkowe połączenia od zawsze były wpisane w DNA marki. Teraz wróciły na pierwszy plan. Ich niedosłowna, pełna symboliki ilustracyjność jest obiecującą platformą kreatywną tworzącą spójny świat wizualny Redd’sa.

Zobacz także

nagrodzone
Bee Fee

Z pszczołami gramy fair-play

zobacz projekt
nagrodzone
Horse Power

Powrót do korzeni

zobacz projekt
3dGlass
3dGlass

Freedom to form

zobacz projekt
Kwarta
nagrodzone
Kwarta

Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji

zobacz projekt
Zatecky Lezak
nagrodzone
Zatecky Lezak

Czeskie piwo z Polski?

zobacz projekt
Słodka Milka
Milka

Świąteczna przemiana

zobacz projekt
nagrodzone
Mickiewicz

Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach

zobacz projekt
Lion

Czarno na białym

zobacz projekt
Manhattan

W amerykańskim stylu

zobacz projekt
Hochland

Naturalnie, że prawdziwy!

zobacz projekt
nagrodzone
Slow

Klasyczne przeciwieństwo energetyków

zobacz projekt
Dobra Karma

Przekąski dobrego samopoczucia

zobacz projekt
nagrodzone
Kraków

Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY

zobacz projekt
Hortex

Za smakiem stoi Hortex

zobacz projekt
nagrodzone
Live Long

Źródło długowieczności

zobacz projekt
MK Cafe

Jedna marka, wiele twarzy

zobacz projekt
nagrodzone
Agata

Nowe oblicze Agaty

zobacz projekt
Jogobella

Jogobella na dzień dobry

zobacz projekt
nagrodzone
Sense

Życie to kolekcja doświadczeń

zobacz projekt
Kanlux
Kanlux

Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.

zobacz projekt
Słodka Milka
Milka

Kiedy słodkie spotkało słone

zobacz projekt
Kolastyna

Wspomnienia wakacyjne przez cały rok

zobacz projekt
nagrodzone
Gekko

Praktyczność po męsku

zobacz projekt
nagrodzone
Barberian

Z męskim charakterem

zobacz projekt
nagrodzone
Norr Sno

Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.

zobacz projekt