Nasze narzędzia

Nasze
Narzędzia

W HiBrands szukamy nieoczywistych wniosków.

Szukamy nieoczywistych wniosków - co motywuje konsumentów i co czyni marki silnymi. Standardowe metody poznawcze nieraz prowadzą do standardowych wniosków. Dlatego wypracowaliśmy na przestrzeni ostatnich 20 lat nasze własne narzędzia, które pozwalają w inny sposób spojrzeć na świat marek i kupujących.

Ikonami stają się bardzo nieliczne marki. Droga do takiego statusu jest długa.

Ikoniczne marki są znamienną częścią naszej codzienności, ich rola wychodzi poza samą kategorię produktową. Marki spełniają potrzeby konsumenckie, ikony pomagają rozładować napięcia kulturowe. Wpisują się w ważne dyskusje – bieżące, jak i ponadczasowe.

Tworząc nową markę od postaw, nie można oczywiście zamienić ją natychmiast w ikonę za pomocą magicznej różdżki. Ale warto ją zaprojektować tak, aby była częścią naszej kultury. Branding kulturowy jest sprawdzoną metodą na zapewnienie marce większego znaczenia w oczach konsumentów.

Pracując nad projektami typu NPD, albo przy radykalnych przebudowach istniejących marek, kładziemy wielki nacisk na nadanie im maksymalnie dużej wartości kulturowej. Nasz autorski proces Icon Maker oparty jest na tym kluczowym punkcie widzenia. W ramach warsztatów i wspólnych prac powstają marki na styku napięć kulturowych. Tworzymy dla nich miejsce nie tylko na półkach sklepowych, ale przede wszystkim w codziennym życiu.

Brand Goals Translator

Przeprowadzamy warsztaty implementacyjne dla osób nie tylko z działu marketingu. Wciągamy je w proces i angażujemy tak, aby budowały markę w swoich działach. Nie są do tego potrzebne całodniowe wyjazdy – wystarczy pół dnia w firmie i odrobina dobrej chęci.

Brand Experience Spotlight

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Trend Momentun

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Packaging Core Analysis

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Visual Prototyping

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Brand Implementation Workshop

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Przeprowadzamy warsztaty implementacyjne dla osób nie tylko z działu marketingu. Wciągamy je w proces i angażujemy tak, aby budowały markę w swoich działach. Nie są do tego potrzebne całodniowe wyjazdy – wystarczy pół dnia w firmie i odrobina dobrej chęci.

Creative Trigger

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Independent Brand Audit

Tworzenie marki nie kończy się na oddaniu brand booka. Marka jest zdana na wsparcie całej firmy, nie tylko działu komunikacji marketingowej. Dlatego zawsze dążymy do tego, aby stała się częścią kultury organizacyjnej. Nie poprzez odgórne zarządzenia i nakazy, ale poprzez zaangażowanie w nią pracowników.

Aktualności