Szukamy nieoczywistych wniosków - co motywuje konsumentów i co czyni marki silnymi. Standardowe metody poznawcze nieraz prowadzą do standardowych wniosków. Dlatego wypracowaliśmy na przestrzeni ostatnich 20 lat nasze własne narzędzia, które pozwalają w inny sposób spojrzeć na świat marek i kupujących.
Ikoniczne marki są znamienną częścią naszej codzienności, ich rola wychodzi poza samą kategorię produktową. Marki spełniają potrzeby konsumenckie, ikony pomagają rozładować napięcia kulturowe. Wpisują się w ważne dyskusje – bieżące, jak i ponadczasowe.
Tworząc nową markę od postaw, nie można oczywiście zamienić ją natychmiast w ikonę za pomocą magicznej różdżki. Ale warto ją zaprojektować tak, aby była częścią naszej kultury. Branding kulturowy jest sprawdzoną metodą na zapewnienie marce większego znaczenia w oczach konsumentów.
Pracując nad projektami typu NPD, albo przy radykalnych przebudowach istniejących marek, kładziemy wielki nacisk na nadanie im maksymalnie dużej wartości kulturowej. Nasz autorski proces Icon Maker oparty jest na tym kluczowym punkcie widzenia. W ramach warsztatów i wspólnych prac powstają marki na styku napięć kulturowych. Tworzymy dla nich miejsce nie tylko na półkach sklepowych, ale przede wszystkim w codziennym życiu.
Przekładamy cele biznesowe na język komunikacji
Badamy jak i gdzie konsumenci najbardziej doświadczają marki
Ukazujemy trajektorie kluczowych trendów
Odsłaniamy fundamenty marek i opakowań
Testujemy opakowania w 3D
Pomagamy marce zadomowić się na dobre w organizacjach
Wiemy jak i gdzie szukać kreatywnych bodźców
Zapewniamy bezstronny punkt widzenia