Przeanalizowaliśmy fenomen „wycieczek” do sklepów meblowych, które stały się dla Polaków nie tylko miejscem zakupów, ale i sposobem spędzania wolnego czasu. Słaby wizerunek Agaty Meble sprawiał, że konsumenci trafiali do niej „przy okazji” bycia w Ikei czy Black Red White. Pomimo porównywalnej oferty produktowej, nie była rozważana jako salon meblowy pierwszego wyboru.
Lubię ją za osobowość
Naszym zadaniem było zaprojektowanie takiego doświadczenia, by klienci polubili Agatę. Lubimy marki, które mają osobowość. Dlatego nadaliśmy marce Agata wyrazisty charakter.Czerwona linia nie tylko opowiada historię Agaty, lecz również sprytnie przeprowadza konsumenta przez świat marki.
Efekty
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.