Agata

Wyzwanie

Nowe oblicze Agaty

Przeanalizowaliśmy fenomen „wycieczek” do sklepów meblowych, które stały się dla Polaków nie tylko miejscem zakupów, ale i sposobem spędzania wolnego czasu. Słaby wizerunek Agaty Meble sprawiał, że konsumenci trafiali do niej „przy okazji” bycia w Ikei czy Black Red White. Pomimo porównywalnej oferty produktowej, nie była rozważana jako salon meblowy pierwszego wyboru.

Agata Logo

Rozwiązanie

Lubię ją za osobowość

Naszym zadaniem było zaprojektowanie takiego doświadczenia, by klienci polubili Agatę. Lubimy marki, które mają osobowość. Dlatego nadaliśmy marce Agata wyrazisty charakter.Czerwona linia nie tylko opowiada historię Agaty, lecz również sprytnie przeprowadza konsumenta przez świat marki.

Linia oraz ikonografika jako motyw graficzny wykreowały wizerunek, o którym nie sposób zapomnieć

Efekty

Agata nr 1 Awans na lidera świadomości
Agata 110% Wzrost sprzedaży w latach 2012-2016
Agata Dobry Wzór Nagroda Instytutu wzornictwa przemysłowego za rebranding

Zobacz także