Lion zmienia swoje oblicze, zderzając ze sobą dwa światy: intensywnego smaku kakao i delikatnej mlecznej czekolady. Jak skutecznie zakomunikować nową edycję limitowaną kultowego batona? Wykorzystując moc opozycji dwóch uzupełniających się światów. Czarno na białym, tak aby nikt nie miał wątpliwości, że ma na niego ochotę.
Impulsowy i przekąskowy charakter batonów sprawia, że muszą się one wyróżniać na półce. Dlatego limitowana edycja Lion otrzymała od nas nowy, wyrazisty layout, o jeszcze bardziej „dzikim” charakterze.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.