Redd’s

Redesign marki Redd’s

Dlaczego Redds - kultowa marka wśród smakowych piw - musiała całkowicie przedefiniować swój wizerunek? Chociaż od dwóch dekad jest liderem w swojej kategorii w Polsce, Redd stracił niekwestionowaną pozycję lidera z powodu zalania rynku smakowymi piwami rzemieślniczymi i nowymi gatunkami cydrów, które podążają za nimi. Rzeczy po prostu musiały się zmienić i tak też się stało.

Minimalizm, przejrzystość i mocne kody kolorystyczne. Do tego charakterystyczna kreska ilustracji, abstrakcyjność zamiast dosłowności oraz zdecydowanie mniej motywów dekoracyjnych. To krótka charakterystyka nowej odsłony kultowego piwa Redd’s. Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo.

Co najbardziej zmieniło Redd’sa? Ograniczenie ilości piwnych kodów, nie tracąc przy tym piwnego charakteru. Przy redesignie opakowania zrezygnowano z typowo „męskich” symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki. W zamian proponując intrygujący świat piwa, które kusi smakiem.

Owocowy smak i nietuzinkowe połączenia od zawsze były wpisane w DNA marki. Teraz wróciły na pierwszy plan. Ich niedosłowna, pełna symboliki ilustracyjność jest obiecującą platformą kreatywną tworzącą spójny świat wizualny Redd’sa.

Zobacz także