Świat nie jest sprawiedliwy. Szczególnie ten zamknięty w czterech ścianach kabiny. Mężczyźni od lat walczą o przestrzeń dla swoich kosmetyków pod prysznicem. Gdzie najlepsze miejsca zarezerwowane są na kolekcje szamponów, odżywek, pellingów i balsamów ich żon i dziewczyn. Zwykle odpuszczając to nierówne starcie, znajdują miejsce dla swoich kosmetyków na podłodze. Opakowanie Gekko powstało po to, ponieważ chcemy to zmienić.
Gekko to marka szamponów i żelów do ciała. Kluczowym elementem projektu jest system umocowania opakowania do powierzchni prysznicowych, który uniezależnia produkt od podłoża półki. Inspirowany fizjonomią gekona system zintegrowanych z opakowaniem przyssawek, pozwala szybko i intuicyjnie umieszczać szampon lub żel w najdogodniejszej dla nas części prysznica.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.