Wyzwanie

Freedom to form

Czego oczekują architekci? Możliwości realizowania swojej wizji, bo wizjonerzy nienawidzą ograniczeń… Wybitna architektura to wolność do kształtowania nowych form. Dlatego obietnice nowej marki oparliśmy na pożądanej dla grupy obietnicy. 3D GLASS to rewolucyjna technologia kształtowania szkła, która otwiera przed architektami nowe perspektywy wolności.

Freedom to form.

Rozwiązanie

Wolność w wielu wymiarach

Identyfikacja nowego produktu 3D GLASS to nie tylko wolność tworzenia, którą zapewnia sam produkt. Projektując system identyfikacji byliśmy też wolni od sztywnych i nudnych kanonów języka graficznego obecnego na co dzień w branży architektów. Odważnie zagranie kolorem i proste, ale wymowne odzwierciedlenie technologii w logo, pozwoliło zaprojektować znak, który zapisuje się w pamięci, tworząc intuicyjny link z innowacyjnym produktem.

Litera „D” stała się symbolem wolności kształtowania w trzech wymiarach i skutecznym brand assetem. Przeskalowany sygnet wchodzi w bezpośrednią interakcję z architekturą, która nie tylko podkreśla branding, ale zapewnia spójną komunikację marki.

Zobacz także