Czego oczekują architekci? Możliwości realizowania swojej wizji, bo wizjonerzy nienawidzą ograniczeń… Wybitna architektura to wolność do kształtowania nowych form. Dlatego obietnice nowej marki oparliśmy na pożądanej dla grupy obietnicy. 3D GLASS to rewolucyjna technologia kształtowania szkła, która otwiera przed architektami nowe perspektywy wolności.
Identyfikacja nowego produktu 3D GLASS to nie tylko wolność tworzenia, którą zapewnia sam produkt. Projektując system identyfikacji byliśmy też wolni od sztywnych i nudnych kanonów języka graficznego obecnego na co dzień w branży architektów. Odważnie zagranie kolorem i proste, ale wymowne odzwierciedlenie technologii w logo, pozwoliło zaprojektować znak, który zapisuje się w pamięci, tworząc intuicyjny link z innowacyjnym produktem.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.