Czy znane nazwisko może przeszkadzać?
Maciej Mickiewicz wraz z rodziną tworzą lekkie i bezpretensjonalne wina. Ich pasję, ale też codzienny trud wykorzystaliśmy jako inspiracje do stworzenia bardzo osobistej identyfikacji wizualnej marki.
Opowieść, która sama się
pisze...
Winnica Mickiewiczów to małe rodzinne przedsięwzięcie. Realizowane po godzinach z pasji do dobrego wina. To indywidulane podejście do każdej butelki i niesamowita energia rodziny, która żadnej pracy się nie boi. Nie ma tu miejsca na marketingowy storytelling, gdyż historia, która wciąga bez reszty właściwie piszę się sama…
Porzuciliśmy generyczną nazwę marki Solaris. Od teraz rodzina Mickiewiczów firmuje własnym nazwiskiem swoje kreacje. To tak jak twórca sygnuje swoje dzieło. Powiązanie nazwiska winiarzy z fotografią gumiaków podkreśla pasję oraz ciężką pracę Mickiewiczów w bardzo niepretensjonalny sposób.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.