Czy czekolada może zaskoczyć konsumentów w święta?
Jak co roku w okresie świąt Milka zaskakuje swoich konsumentów świąteczną edycją limitowaną. Postanowiliśmy wyjść poza smakowitość czekolady, która „świąteczność” upatruje w nowych kompozycjach smakowych białej i mlecznej czekolady. Zimową aurę i magię smaku zawarliśmy dosłownie w samej tabliczce.
Kostka, kostce nie równa. Chcąc obdarować konsumentów Milki czymś naprawdę wyjątkowym przedefiniowaliśmy kształt klasycznej kostki czekolady. Tak klasyczne kostki przemieniły się zimowe choinki, zaskakując niecodzienną formą konsumentów. Nowy kształt czekolady wzbudził ogromny entuzjazm nie tylko na polskim rynku, jak przewidywała to realizacja projektu. Nasza nowa „choinkowa” tabliczka czekolady zagościła na stałe w globalnym portfolio Mondeleza.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.