Czy Gelato to jedyny wzór lodów?
Tworząc projekty dla edycji specjalnej Manhattan Specialities nawiązaliśmy do kultury lodów amerykańskich lat 50-dziesiątych. Symbolika wstążek, dwukolorowe pasy czy też charakterystyczna typografia stworzyła bardzo oryginalny i przez to wyrazisty świat marki. Dzięki temu zdołaliśmy silnie podkreślić atrybuty produktowe – unikalne smaki oraz recepturę lodów.
Deser z charakterem
Linia Manhattan American Specialities nawiązuje do smaków kultowych amerykańskich deserów. Wyjątkowy produkt wymaga równie wyjątkowego designu. Odchodząc od tradycyjnej, zachowawczej komunikacji konkurencyjnych marek, wyróżniliśmy lody Manhattan w swojej kategorii. Maksymalnie podkreślając ich wyrazisty smak i mocno amerykański charakter.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.