Milka to marka, która o emocjach umie mówić jak nikt inny. Od lat inspiruje nas do „delikatności”. Wykorzystując emocjonalne pozycjonowanie Milki, opowiedzieliśmy na opakowaniach historie o uczuciach, które łączą słodkie ze słonym.
Słone dodatki i czekolada to nowe połączenie smakowe. Chcieliśmy przekonać bardziej konserwatywnych miłośników słodkiego, że warto spróbować czegoś nowego. Dlatego do związku o słodko-słonym charakterze dodaliśmy emocji, podkreślając, że niezwykle dobrana z nich para.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.