Wyzwanie

Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.

To nie są produkty z kontenera. Kanlux we własnym laboratorium testuje każdą żarówkę zapewniając swoim produktom najwyższą jakość i rzetelną weryfikacje. Jakość produktów, elastyczność i szybkość reagowania na zmieniające trendy i nowinki technologiczne pozwala marce konkurować z pozycją lidera kategorii. Jak zmienić postrzeganie marki i wybić się z poza chińskiej konkurencji? Marka Kanlux potrzebowała przeorganizowania architektury i spójnej, ale oryginalnej tożsamości wizualnej, która wyróżni ją na półce.

Rozwiązanie

Pewność w komunikacji i pewność w wyglądzie.

Dla inżynierów, elektryków, specjalistów? Nie. Światło jest dla wszystkich. Postanowiliśmy odtechnicznić komunikację marki i przybliżyć ją do zwykłych konsumentów. Nadając jej ton pewności i bezpieczeństwa. Opisywać światłem proste historie, bo światło to niezawodny towarzysz codzienności. Rozbłyski, światła i cienie stały się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej. Marki, która teraz budzi zaufanie i odpowiada na trendy.

Grid
Emocje
Kolor

Zobacz także