To nie są produkty z kontenera. Kanlux we własnym laboratorium testuje każdą żarówkę zapewniając swoim produktom najwyższą jakość i rzetelną weryfikacje. Jakość produktów, elastyczność i szybkość reagowania na zmieniające trendy i nowinki technologiczne pozwala marce konkurować z pozycją lidera kategorii. Jak zmienić postrzeganie marki i wybić się z poza chińskiej konkurencji? Marka Kanlux potrzebowała przeorganizowania architektury i spójnej, ale oryginalnej tożsamości wizualnej, która wyróżni ją na półce.
Dla inżynierów, elektryków, specjalistów? Nie. Światło jest dla wszystkich. Postanowiliśmy odtechnicznić komunikację marki i przybliżyć ją do zwykłych konsumentów. Nadając jej ton pewności i bezpieczeństwa. Opisywać światłem proste historie, bo światło to niezawodny towarzysz codzienności. Rozbłyski, światła i cienie stały się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej. Marki, która teraz budzi zaufanie i odpowiada na trendy.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Przyszłość - nieskończone źródło inspiracji
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.