Historia miodu pitnego sięga kilu tysięcy lat. Polskie miodosytnictwo od wieków wyróżniało się wysoką jakością, stąd w średniowieczu miód pitny stanowił jedno z największych polskich dóbr eksportowych. Jego wysoką wartość podkreśla fakt, że funkcjonował też jako środek płatniczy, był równie cenny jak złoto.
Przywracając zamierające tradycje miodosytnicze, powstała Kwarta. Prawdziwy, tradycyjny miód pitny. To dialog przeszłości z współczesną myślą projektową. Nazwa marki nawiązuje do staropolskiej jednostki miary objętości. Dlatego też opakowania otrzymały nietypową objętość 942 ml, czyli 1 kwartę.
Kwarta sięga do zasobów przeszłości z szacunkiem dla rzemieślniczego kunsztu. To próba odejścia od monotonii i przemysłowej standaryzacji. W małej manufakturze, która wskrzesza i pielęgnuje tradycyjne rzemiosło, powstają przedmioty z duszą. Dzięki temu każda butelka jest inna, jedyna w swoim rodzaju.
Z pszczołami gramy fair-play
Powrót do korzeni
Redesign marki Redd’s
Freedom to form
Czeskie piwo z Polski?
Świąteczna przemiana
Wejść w czyjeś buty albo Mickiewicz w gumiakach
Czarno na białym
W amerykańskim stylu
Naturalnie, że prawdziwy!
Klasyczne przeciwieństwo energetyków
Przekąski dobrego samopoczucia
Tyle się dzieje, a ludzie nie wiedzą, że to MY
Za smakiem stoi Hortex
Źródło długowieczności
Jedna marka, wiele twarzy
Nowe oblicze Agaty
Jogobella na dzień dobry
Życie to kolekcja doświadczeń
Przeskoczyć Chińskich kolegów i wskoczyć na półkę Philipsa.
Kiedy słodkie spotkało słone
Wspomnienia wakacyjne przez cały rok
Praktyczność po męsku
Z męskim charakterem
Poczuj chłód północy, gdziekolwiek jesteś.